Vertrouwen.. - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van selena blommestein - WaarBenJij.nu Vertrouwen.. - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van selena blommestein - WaarBenJij.nu

Vertrouwen..

Blijf op de hoogte en volg selena

07 November 2013 | Australië, Mission Beach

Iedereen heeft hier vast en zeker zijn eigen mening over en iederee zou het net allemaal anders hebben gedaan daarom deel ik dit verhaal graag. Toen ik in de bus van cairns naar mission beach zat wou ik vast mijn hostel boeke . Ik wou voorbereid zijn en mijn creditcard bij de hand houden. Toen kwam ik erachter dat die niet in mijn tas zat. SHIT ligt nog in de kluis van mijn hostel FACK FACK FACK!! al mijn pasjes zaten erin. Paspoort had ik gelukkig wel. Paniek voor 5 min en dacht ja mijn roommate dan van de afgelopen nachten zou vrijdag naar mission beach komen. Maar had geen nummer of fb van hem. Ik hostel gebeld en verhaal uitgelegd. Natuurlijk mocht ze geen nummer geven maar vroeg haar of ze aan hem wou vragen en mij terug bellen. Niks meer gehoord rond middag uur zelf weer gebeld, had ik geen bereik!! Shit daarom konden ze mij ook niet bellen. Op zon belangrijk moment en ik heb geen bereik! Hostel gevraagd daar mocht bellen maar ze gaf mij een voucher met gratis nummer van gilligangs en kon ik bij telefooncel bellen. Belde ik op zat er een andere dame lisa.vertelde haar het verhaal wist ze van niks no way weer alles verteld. In haar pauze zou ze naar mijn kamer gaan en dan terug bellen naarhet hostel. Zo ggezegd zo gedaan. Toen ze belde zei ze dat ze mijn tasje had en een briefje onder deur of dan langs receptie wou komen. Toen 2u niks gehoord toen ik van toilet kwam hing er briefje aan deur selena er is weer gebeld kom langs. Goed nieuws dan wou het doen maar wist verder niks? Dus weer gebeld wn lisa vertelde mij Dan mijn tas mee zou nemen. Maar dat hij pas om 13 00 op de greyhound zou stappen. Mijn bus vertrok om 10. Gebeld en omgezet naar 15 00. Vraag me niet hoe maar was relaxed begon laatste uur pas te stressen. Had ik zelf terug moeten gaan wat als hij niet in die bus zit?? Halfueerder naar het busstation gelopen nagels gebeten zenuwen gierde door mijn lijf. Uren leken voorbij tegaan... en daar kwam de bus! Zag hem niet zitten bijna iedereen kwam eruit geen Dan.. en daar kwam die als llaatste met een smile op zijn gezicht. Well you really trust me hey! En daar qas mijn tasje yeah gaf hem een dikke knuf en kus! Nu kon ik gwn op de bua atappen en mijn weg volgen naar magnetic island. Paps en mams zouden dir nooit begrijpen maar dit is mijn trip heet niks voor niks Selena dat ik dingen vergeet maar dat is het goeie aan alleen reizen risico nemen zelf problemen oplossen. Het is ook niet dat ik het zomaar was vergeten heb twee handtasjes en degene met paspoort en portomonee had ik bij me dus dacht zolang ik dat maar heb. Totaal vergeten die andere ook nog had. Well that was my story of today!

  • 07 November 2013 - 12:56

    Frieda:

    Gelukkig alles goed gegaan. Denk niet dat dit je nog eens overkomt.;-)
    Alles check check dubbel check. Hihi.
    Leuk alle foto's die je plaatst... kunnen je goed volgen zo.
    Geniet lekker van deze onvergetelijke reis.
    Dikke kus Frieda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mission Beach

selena

Na jaren sparen en dromen is het dan eindelijk zo ver om mijn dromen waar te maken!

Actief sinds 09 Okt. 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 5286

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: