Surfers, Byron Bay, Surfcamp, Coffs harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van selena blommestein - WaarBenJij.nu Surfers, Byron Bay, Surfcamp, Coffs harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van selena blommestein - WaarBenJij.nu

Surfers, Byron Bay, Surfcamp, Coffs harbour

Blijf op de hoogte en volg selena

18 December 2013 | Australië, Coffs Harbour

Ik verveel mij op t moment dus tijd voor een nieuwe update! Brisbane was verder nog top leuke mensen ontmoet waar ik de rest van de week mee ben opgetrokken. Vrijdag was ik naar het grote plein gegaan waar ze de kerstboom lampjes aan gingen doen. Hele happening waren duizenden lampjes. En ze hadden er een hele show van gemaakt. Daarna ben ik naar een sushi place gegaan. 6 sushi en sojabonen gegeten. Onderweg naar huis begon ik ggigantisch te zweten en had ontiegelijke pijn in mijn buik. Kon amper lopen en moest een paar keer stoppen. Toen ik in hostel aan kwam op bed gaan liggen. Maar omdat ik het bovenste bed van stapelbed had. Uiteindelijk kussen gepakt en bij de toilet gaan zitten. Zweten en zweten en ow wat voelde ik mij beroerd. Paar keer geprobeerd mijn vinger in keel te steken. Na tijdje kwam er wat maar alleen sojasaus. Weer op bed gaan liggen voor 10 min toen weer zo beroerd.. weer vinger in keel paar keer eb toen kwam eindelijk alles eruit! Wat een opluchting!! Weer naar bed gegaan en in slaap gevallen voor uurtje. En voelde mij toen een stuk beter. Zondag was het toch echt tijd om verder tegaan naar surfers. Waar ik bijna twee weken ben gebleven. Ik had een 20 share dorm. Wat er prima uit zag. De meiden die ik in Melbourne had ontmoet werken en wonen in surfers. Zondag avond vroeg naar bed gegaan want was nog brak van zaterdag in brisbane. Maandag naar het strand geweest waar ik de hoogste golven ooit heb gezien. Natuurlijk moest er wat gebeuren, jongen kwam precies op mijn hoofd terecht na een hoge golf!! Werd even helemaal dizzy. Gelukkig kwam die wel helemaal naar me toe om te checken of alles goed net mij was. Verder niet meer de zee ingeweest. Maandag avond kon je voor 5 dollar een stempel krijgen van de hostel wat je 3 glazen goon gaf en entree tot sin city! Top deal dus. Super leuke avond gehad. Met jongen uit estland, denemarken en meisje uit zweden. Volgende dag giga kater en niet meer gedaan dan bij het zwembad gelegen. En die avond vroeg mijn mandje in. Woensdag weer naar strand geweest en in de avond afgesproken met sam en beth de canadese meiden van melbourne. Was zo leuk ze weer te zien we passen echt goed bij elkaar!! Donderdag waren ze beiden vrij en zijn we naar t strand gegaan. Was weer is mijn zonnebrand vergeten en zo rood als garnaaltje na 6 u zonnen. Sam en ik zijn veel in de golven geweest geweldig vind ik het! zaterdag heb ik de pubcrawl gedaan met twee deense meiden van hostel en nederlandse jongen. Wederom weer een top avond. Kutte van dit hostel was : mijn melk, brood, olie en ham zijn gestolen.. zo triest! Zondag ben ik uitgechekt en naar het appartment van de meiden verhuist. Was een shitty bank maar hey het was gratis! En super gezellig met de meiden te zijn. En als ik mij verveelde kon ik lekker tv kijken. Verliefd geworden op film van john travolta niet saterday night fever maar vervolg er van. 3x gekeken haha. Ik heb het huis schoon gemaakt en een keer lekker voor ze gekookt gehaktballen met griekse salade. Dinsdag en woensdag met ze uitgeweest. Afscheid donderdag viel zwaar. Ik pakte samen met de Deense meiden de bus naar byron bay. Beetje rond gelopen en in de avond biertje gedaan. Vroeg gaan slapen. Vrijdag had ik mijn eerste surfles. Was super zenuwachtig en wist gwn dat ik er niks van zou bakken. Er was een super aardige surfleraar allen uit ierland. Met een body waar je u tegen zegt! Ik vond het geweldig ook al bakte ik er niks van de laatste paar keer hielp alleen mij met het begin en de golf te pakkeb en BAM daar stond ik hoor!! Hwb elke minuut genoten. Ze namen ook fotos en hadden er zelfs 3 waarop je kon zien dat ik stond en aan surfen was. Helaas waren ze echt te duur. Toen ik trouwens bij de surfschool aan kwam riep iemand mijn naam. Het was melanie die ik in magnetic had ontmoet en airlie beach! Super gezellig dus. Na surfles powernap gedaan en om 20 00 afgesproken met melanie devtwee deense meiden abi en cas van airlie beach en twee Engelse jongens die melanie kende. Drankspelletje gedaan en naar cheaky monkeys gegaan. Wederom weer een top avond. Volgende dag giga spierpijn en met melanie naar het strand gegaan. Zij wou zaterdag thuis blijven maar heb haar over kunnen halen en met de zelfde crew weer uitgeweest naar woodys. Volgende dag vertelde melanie mij dat ze naar een surfkamp ging. En aangezien ik het zo leuk vond leek mij dat een top idee! Bus veranderd en met haar meegegaan. Eerste dag op kamp ben ik gaan ocean raften wauw wat was dat vet en eng. Twee keer giga golf gepakt en omgelslagen. Daarnalekker avond gegeten. Meals waren inclusief. En met melanie bij strand gezeten. Vroeg naar bed gegaan. Waar ik een shitty night en een kut bed had. Volgende dag ontbeten en gesurft. Vond het weer helemaal het einde. Niet eens gestaan de hele les. Alleen de laatse wave. Ben verbaasd over mijzelf hoeveel doorzettings vermogen ik heb. Omdat ik normaal beat snel opgeef als iets niet lukt!! Geluncht en even uurtje gelegen daarna zelf board gehuurd en weer twee uur gesurft.ging super kut wou weer is teveel op 1 dag. In de avond drank spelletje gedaan met drie super gezellige jongens van de surfles en daarna op strand gezeten met anderen van t kamp. 1 nederlandse jongen speelde gitaar en wij zongen met zijn allen. Volgende dag jawel brak pff. Niet normaal! Had besloten niet te surfen. De jongens en melanie huurde boards en ik ging mee de zee in. Na 5 min gaf melanie t op. Dus zei ik dan ga ik wel. Wauw weer twee uur gerockt in de zee en geoefend geoefend geoefend. Weer die oerkracht van blijven proberen want ow ow wat is het hard!! Daarna gedoucht en de bus gepakt naar coffs harbour. Geslapen van 5 tot 8 gegeten en weer geslapen van 12 tor 7. Had het dus duidelijk nodig. Vandaag naar harbour en beach geweest. Waar ik een lief omaatje heb ontmoet die mij een lift heeft gegeven. Gewandeld langa coffa creek en een kano heb gehuurd. Heb allemaal saaie duitse roommates. Dus drink nu een biertje en typ dit verhaal op mijn phone wat abaoluut niet gemakkelijk is en lang duurt!! Miss ga ik zo beneden nog even in de bar kijken! Liefffsss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Coffs Harbour

selena

Na jaren sparen en dromen is het dan eindelijk zo ver om mijn dromen waar te maken!

Actief sinds 09 Okt. 2013
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 5285

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: