Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van selena blommestein - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van selena blommestein - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg selena

04 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Zo nieuw zeeland is bijna tot een eind en ik heb een pc tot mijn beschikking. Als ik dit hele verhaal op mijn telefoon moet typen ben ik morgen nog bezig! Na mijn laatste post waren we naar Ian en Debbie gegaan. Voor een heerlijk diner en heel veel bier en wijn:d! Een keer geen vieze goon. Toen we op het punt stonden te vertrekken kwam debbie naar onze camper toe gerend om te zeggen dat we in de garage mochten slapen. zodat we de toilet konden gebruiken en Ian ons een nice english breakfast kon maken. TOP!! Volgende ochtend zijn we naar het meest zuiderlijke puntje van nieuw zeeland gegaan in bluff. Daarna was het dan eindelijk tijd om naar queenstown te gaan. We hadden bij debbie en ian als onze camping geboekt. Daar is de enige plek waar je niet vrij mag kamperen. Was een leuke camping maar niet echt leuke mensen en je moest 2 dollar betalen voor een 2 min douche!! zo boos want we moesten als 50 dollar betalen voor alleen een grasveld..! Het was vrijdag avond en was gauw de stad ingegaan om een skydive agency te vinden. Ze hadden de volgende ochtend om 9u plek! Top terug naar de camper en mijn bedje ingedoken. Toen ik wakker werd was het bewolkt. Baalde als een stekker en was naar de receptie gegaan om te zien of ik mijn skydive kon wijzigen. Dat kon niet dus ben ik naar het bedrijf gegaan om toch tegaan natuurlijk. Toen we in de bus naar de plek zaten trok het helemaal open en was het prachtig weer! Gekke was dat ik totaal niet zenuwachtig was. Na een uur te hebben gewacht werd ik eindelijk omgeroepen. Kreeg een heel pak aan en werd voorgesteld aan mijn camera man en de man die de sprong met mij deed. Aardige mannen. Onderweg naar de airplane kwam ik erachter dat ik de enige was die 15000ft deed en de rest 12. Mijn mannetje zei you hardcorde dutchie hehe. In vliegtuig genoten van het uitzicht. Toen ik dacht dat we aardig hoog waren lieten ze zien dat we pas 5000ft waren oepss haha nog een andere 10 omhoog dus. Bij de 12 iedereen eruit en wij gingen nog even verder. Pas toen de deur open ging kreeg ik een beetje zenuwen maar lang niet zo erg als ik had verwacht. Als je het vliegtuig uit springt moet je de banana pose aan houden benen onder het vliegtuig en holle rug en hoofd naar achteren. En BAM daar ga je unreal the feeling you feel!! zo vet!! droge mond van het lachen en mijn oren waren dichter dan dicht haha. Na 60 sec vrije val ging de parachute uit. Best pijnlijk tussen je benen maar dat vergeet je zo gauw als je naar het prachtige uitzicht kijkt. Vervolgens was ik rond een uurtje of 13:30 terug bij de kamper gauw even een dutje gedaan want om half 6 had ik mijn bungy swing. Oren zaten nog steeds dicht en nog steeds niet zenuwachtig. Wij in de bus naar de cliff. Wauw prachtig uitzicht. Op het platform kwam de vraag so who wants to go first! eumm ja waarom ook niet ik ga wel eerst. Nou toen kwamen de zenuwen hoor jezus wat was ik bang daar op het randje! De mannen waren je lekker aan het fucken. Ja kijk maar even over het randje.. duwde ze je en trokken ze je weer terug. haha. Vervolgens hing ik dan boven de cliff whaaaa. De mannen zeiden look up to the camera. ik bleef gwn vooruit kijken.. toen weer look up ik klein beetje omhoog kijken toen schreeuwde ze LOOK UP!! ik mijn nek helemaal naar achter en BAM toen lieten ze mijn vallen shit wat was dat eng voel gevoel nu weer in mijn buik maar wel een heeeeeerlijkkk gevoel haha! heb de video gekocht en kan niet wachten om het aan jullie te laten zien!. Helaas zit ik in een bieb nu en deze mevrouw is erg strikt met de 30min en moest dus vertrekken maak mijn verhaal een volgende keer af! Liefs! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Invercargill

selena

Na jaren sparen en dromen is het dan eindelijk zo ver om mijn dromen waar te maken!

Actief sinds 09 Okt. 2013
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 5283

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: